Gildia PvE

IndeksFAQRejestracjaZaloguj

Share | 

Arudian - Podanie

Go down 
AutorWiadomość
reszkov

Liczba postów : 1

PisanieTemat: Arudian - Podanie   Sro Kwi 18, 2012 9:35 pm

1. Imię : Adrian
2. Wiek : 22
3. Klasa : Paladyn
4. Main Spec: Holy
5. Gearscore : 5k
6. Profesje : Bs/Mining/Cooking/Fishing - Wszystko na max . Na altach LW/Alchemia/Herbalizm/Skinning - Max
7. Aktywność : (Wieczór czy dzień, jak wygląda sytuacja z weekendami i mniej więcej godziny) Jestem studentem informatyki wiec w tyg spędzam dość dużo czasu przed monitorem ale raczej wieczory poświęcam wowikowi. W weekendy bywa z tym trochę gorzej, ale od rana do południa raczej jestem. A wieczorami to zależy ;>
8. Czy posiadasz Komunikator Teamspeak 3 oraz mikrofon ? Tak i Tak
9. Wychodzisz z założenia , że jeśli gram to siedze na Tsie ? jeśli nie siedzę akurat na skype ze znajomymi lub nie słucham muzyki to jak najbardziej lubię pogawędzić z członkami gildii Smile
10. Czy jesteś gotowy do zapoznania nowych ludzi i intergracji z nimi ? Jasne że tak.
11. Czy akceptujesz nasz Regulamin ? Akceptuje
12. Napisz o czym mowa w Punkcie 4 w Regulaminie. Pkt 4 mówi o działaniu gildyjnego banku.
13. Co cię skusiło do napisania podania właśni do nas ? post na forum sunwella i fajnie zrobiona strona ;p
14. Twoja poprzednia gildia The Deceivers
15. Czego oczekujesz od naszej gildi ? Głównie zabawy, dobrej atmosfery i śmiechu ^^
16. Rozwiń swoją wypowiedź (Coś o sobie , rozbaw nas śmieszną sytuacją itp) hmm....najśmieszniejszą sytuacją z wowa jaką pamietam jest chyba moment gdy ze starą gildia na uldu, kologarn się zbugował...łapy miał 2 razy większe a głowe mnieszą od tułowia....do tego lewą ręką wykonywał "dziwne" ruchy xD Jak głebiej poszukam to mam z tego chyba nawet filmik xD
17. Screen okna logowania (Czyli shot własnych postaci)

2 konta ponieważ huntera podarowałęm kiedyś koledze. Skonczył on już gre a mi szkoda pp na przenoszenie znowu postaci.